wtorek, 16 lutego 2016

Romantycznie z shaker boxem - edycja XXXVI SFF

Kochni dzisiaj kolejna XXXVI edycja Scrap For Four.
Zestawy tym razem  skompletowała  Monika i takie zadanie nam zleciła:
" Wytyczne na luty!
Jak przystało na ten "kochliwy" miesiąc robimy romantyczną pracę
- nie musi to być typowa walentynka ;)
W tym miesiącu proponuję stworzyć pracę z "shaker boxem",
 do którego wsypujemy serduszkowe konfetti, 
a także pobawić się warstwami- niech nasze prace będą przestrzenne!
Obowiązkowo należy wykorzystać tekturkę- ramkę 
i przynajmniej jeden rodzaj ozdobnych tasiemek."

Romantyczna praca...
Styl shabby chic kojarzy mi się z romantyzmem i postanowiłam pójść w tym kierunku.
Ramkę, papier i kwiaty pomalowałam gesso.
Do najniższej warstwy przykleiłam opakowanie po ćwiekach,
wypełnione cekinami. Otoczyłam serce kwiatkami  z taśmy i różyczkami zrobionymi ze wstążki szyfonowej.

 Kwiatki uszyłam z taśmy falbankowej,
do środka dodałam różyczkę  i ćwieka.
By wstążki szyfonowe  nabrały nieco vintagowego wyglądu
zamoczyłam je,  zwinęłam w kółko, obwiązałam  gumką i
pozostawiłam do wyschnięcia.

Wykorzystałam wszystkie elementy z zestawu Moniki
I koniecznie zajrzyjcie do 
EwyJoliMoniki.
Co też powstało u dziewczyn ?
Jesteście ciekawi?..... Bo ja jak zwykle,  bardzo :)
PODPIS

6 komentarzy: