czwartek, 22 maja 2014

Rocznicowe Candy

Równiutko rok temu zamieściłam pierwszy post na blogu.
Bardzo Wam dziękuję za to, że obserwujecie mojego bloga, 
odwiedzacie go, zostawiacie komentarze.
I ten roczek postanowiłam uczcić Candy


Standardowe zasady:

-wpisz komentarz pod tym postem z chęcią udziału w Candy,
 napisz jakim rodzajem rękodzieła się zajmujesz.

- W pasku bocznym na swoim blogu umieść podlinkowany banerek

-Jeśli nie prowadzisz bloga, zostaw adres email i imię lub pseudonim.

-Jeśli masz ochotę dodaj mój blog do obserwowanych i
 polub Papieromanię na facebooku TU

Kolejne elementy nagrody będę dodawać co tydzień
 czyli jeszcze 3 niespodzianki do rocznicowego rozdania

Chciałbym dostosować Candy do rodzajów Waszego twórczego działania,
 dlatego proszę o komentarze, co chcielibyście znaleźć w  niespodziance:)
Czekam na propozycje.
Do paczuszki mogą trafić 
- bazy na kartki,
-karton na wycinanki
- kwiaty mojej produkcji,
-  różnego rodzaju wstążki (również do haftu )
- perełki, ćwieki, nity, kryształki i inne ozdoby
-wełna dla dziergających
- druciki i elementy biżuteryjne
- inne propozycje???

Dla osób nie zajmujących się rękodziełem wykonam notes, albumik lub przepiśnik :D

Paczkę wysyłam na terenie Polski
Rozdanie pierwsze - zrobione przeze mnie  kwiaty
tydzień drugi-
Do paczuszki dodaję kolejne przydasie:
Bloczek papierów Amethyst Infusion,
złota wstążeczka 6mm, 
taśma washi,
4 słoiczki brokatu,
brokatowe druciki - 4m
kolorowe kryształki, 
ćwieki kwiatki i gwiazdki
5 kwiatuszków
Dokładka III- tydzień trzeci



Dokładka IV - tydzień czwarty
 do wyboru jeden z zestawów z poniższego zdjęcia


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)

257 komentarzy:

  1. Ha ha jestem pierwsza :) - zapisuję sie na Twoje cuda - bo ja robię inne :) - moja propozycja to oczywiście więcej kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pierwsza? Z radością się zgłaszam i życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!!!
    Banerek wisi tutaj:
    kraina-zyczen.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Serdecznie witam i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  3. Może i bezwstydna jestem bo kwiatuszki od Ciebie mam..Ale nie mogę się oprzeć- bo takie cudne.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Sylwunia, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  4. Gratuluję wytrwałości oraz życzę wielu kolejnych lat przepełnionych kreatywnością! ;) Zajmuję się cardmakingiem i scrapbookingiem więc z miłą chęcią przygarnęłabym te cudeńka. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Serdecznie witam i cieszę się Nat, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  5. Zdrowia, szczęścia i słodyczy
    z okazji blogowych urodzinek
    Dorota co ma kota życzy! :-)

    staję cierpliwie w kolejeczce
    na kwiatuszki suszę ząbki
    i liczę na szczęście

    Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Serdecznie Cię witam Dorotko i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  6. Martuś jak tu się nie zapisać?? Na Twoje kwiatki?? :P Poza tym gratuluję Ci serdecznie roczku, kolejnych życzę owocnych i twórczych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko :) I cieszę się, że bierzesz udział w zabawie :)

      Usuń
  7. Przepiękne prace :) Życzę kolejnych owocnych lat :) Zajmuję się hmm wszystkim co popadnie, ale zaczęłam od papierowej wikliny , choć na tym nie zaprzestałam , ciągle coś ćwiczę i próbuję swych sił, czasem mieszam coś z czymś więc co by do mnie nie trafiło na pewno znajdzie swe zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za życzenia :) Serdecznie witam i cieszę się, że się bawisz w Candy:)

      Usuń
  8. Życzę wielu inspiracji , mnóstwa czasu na realizację artystycznych planów i kolejnych rocznic :-))) Robię kartki i wszystko co można wykorzystać do ich wykonania się przydaje . Kwiatki cudne :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewinko za życzenia :) Serdecznie Cię witam i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  9. Gratuluję minionego czasu w świecie blogowym:) oczywiście do zabawy się zapisuję i banerek już umieściłam gdzie trzeba:) http://monikanahamaku.blogspot.com
    Od jakiegoś czasu pociągają mnie kartki i karteczki, wiec zestaw Twoich pięknych kwiatuszków to moje marzenie.
    Pozdrawiam serdecznie Monika :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :) Serdecznie witam i cieszę się, że dołączyłaś :)

      Usuń
  10. Życzę wielu kolejnych lat oraz całego worka pomysłów :)
    Kwiatki ,kwiatuchy i wszelka zieleninka mile widziana .
    Wiesz że Twoje cudeńka podziwiam od dawna .
    Pozdrawiam cieplutko Mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia Mila :) Pozdrawiam. Fajnie, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  11. Kochana, jak za kwiatami to ja chętna- jestem pies na nie ;) ;) ;) Ustawiam się zatem w kolejce
    Banerek tu: http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Jadziu, że dołączyłaś :D

      Usuń
  12. Gratuluję!
    Z tej okazji życzę wielu pomysłów, wielu przydasiów oraz cierpliwości i wytrwałości - bo bloga chcę podglądać jeszcze przez wiele, wiele lat.
    Co do zawartości zawartości paczuszki to stawiam na kwiaty (sama coś tam próbuję tworzyć, a do Twoich cudeniek to mi daleko - muszę się kiedyś wybrać na któryś z Sabatów to może się w końcu nauczę) i ćwieki/nity, bo kartkująco-albumująca jestem i bez tych ozdób nie potrafię się obejść.
    Jeszcze raz wszystkiego NAJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zapraszam Cię na Sabat :D Miło mi, że dołączyłaś do Candy :)

      Usuń
  13. gratuluje roczku i życzę kolejnych pomysłów przez najbliższe lata :)

    ja również ustawiam się w kolejce bo kwiatki bardzo mi się podobają :))
    banerek na: www.karteczkowotysi,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusiu :) Fajnie, że bierzesz udział w zabawie :)

      Usuń
  14. oj oj a ja ciągle tylko wzdycham do tych kwiatuszkow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że bierzesz udział Marzenko:)

      Usuń
  15. Wszystkiego najlepszego! :) Kartki, scrapbooking, paper craft, a najbardziej, ale to najbardziej na świecie uwielbiam takie piękne kwiaty jak Twoje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :) Cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  16. Życzę dalszych sukcesów i twórczości aby można było podziwiać piękne prace chętnie wezmę udział w zabawie bo kwiatuszki są przepiękne. Zajmuje się różnym rękodziełem od wikliny papierowej po quilling a scrapowania dopiero się uczę. Banerek na http://agaostrowska5677.blogspot.com/. Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Serdecznie pozdrawiam i cieszę się, że dołączyłaś do zabawy :)

      Usuń
  17. Życzę nieustającej weny twórczej. Zajmuję się ostatnio scrapbookingiem. Nieobcy jest mi decoupage, haft, papier craft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo :) Fajnie, że bierzesz udziął w zabawie :)

      Usuń
  18. gratuluję rocznicy ... dużo wniosłaś świeżości w świat naszej społeczności . Ja mam niewiele dłuższy staż i obserwując Twojego bloga nawzdychałam się nie raz do Twoich kwiatów .... Oj są niezwykłe , bardzo oryginalne i takie realne. Dziękuję Ci za ten czas i życzę dalszej weny , która będzie Ci towarzyszyć nieustannie . Dla mnie kwiaty z pod Twojej rączki to jest to co dodałoby moim pracom świeżości. A gdyby mi się udało wygrać i zrobiłabyś dla mnie walizkę taką którą robiłaś to już byłby prezent doskonały ..... Dziękuję Ci za to ,że dzielisz się swoją pasją i kursami . Pozdr El

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elusiu :) Ciesze się ,że bierzesz udział. Walizkę Ci zrobię, gdy los się uśmiechnie :D

      Usuń
  19. To i my stajemy w kolejce - podglądają czasem dziewczyny w wolnej chwili i podziwiają znalezione u Ciebie prace i wzdychają bo one też TAK chcą umieć:)) życzę jeszcze wielu twórczych prac, czasu na ich tworzenie i chwalenie się nimi:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Serdecznie witam i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  20. Gratuluję roku!!!życzę kolejnych wspaniałych rocznic. A kwiaty zawsze podziwiam i z chęcią bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko:) Pozdrawiam i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  21. Gratuluję rocznicy. Papieromanię obserwuję, często zaglądam i się inspiruję. Sama też robię kwiatuszki ręcznie, ale nigdy nie wychodzą mi tak pięknie jak Twoje. Zajmuję sie różnym rękodziełem - zaczęło sie od haft krzyżykowego, pózniej matematycznego na kartkach, dalej był decoupage obecnie próbuję różnych technik przy tworzeniu kartek - szczególnie lubię quilling.
    Życzę wielu wspaniałych pomysłów i czasu na ich realizację (mi go zawsze brakuje :P )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mariolko:) Kwiatuszki to kwestia wprawy. Cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  22. Gratuluję roczku i życzę dalszych owocnych lat twórczej pracy:) ; w paczuszce chętnie znalazłabym Twoje kwiatuszki jak również wszelkiego rodzaju listki czy ornamenty z wykrojników. Ciekawe czy zmieściłyby się w walizeczce ? :D , a info o candy tutaj : http://tiny-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) chwilowo nie mam maszynki, więc nie mogę dołożyć listków:) może w 4 tygodniu ;) W dużej walizeczce się zmieszczą :)

      Usuń
  23. Gratuluję roczku. :)
    Życzę Ci kolejnych twórczych lat.
    Z przyjemnoscią ustawiam się w kolejce. Tym bardziej ze uwielbiam ręcznie robione kwiaty. Mam cicha nadzieję, że los się do mnie uśmiechnie. :D
    W paczuszce zobaczyłabym kolejne kwiaty.
    Obserwuję od dawna, a banerek wisi już na pasku bocznym. Polubiłam z przyjemnoscią.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu :) Jeszcze będą kwiatki w dokładce :)

      Usuń
  24. Kwiatuszki jak marzenie więc i ja się zapisuję!
    Moja twórczość :-) to kartki, czasem decoupage i digi scrapbooking.
    A jak dla mnie to mogą znaleść się jeszcze wszelkie kartkowe przydasie: bazy, wstązki, perełki i ćwieki i może jakieś papierowe elementy z wykrojników.
    Zyczę następnych owocnych lat blogowania i pozdrawiam
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie będę oryginalna i też marzę o Twoich kwiatach. Mam takie prywatne zboczenie i nie używam kwiatków sklepowych, sama je produkuję, ale gdzie mi do Twoich.
    Moje pasje to przede wszystkim origami i robienie karteczek. Wykorzystuję różne techniki, od wspomnianego już origami, przez haft matematyczny, do ostatnio mnie wciągających mediów.
    Twojego bloga i Twój profil na fb obserwuję/podziwiam już od jakiegoś czasu i jestem zachwycona Twoimi pracami.
    Gratuluję rocznicy :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko:)To prawda - własne kwiatki to frajda. Ciesze się, że dołączyłaś do zabawy :)

      Usuń
  26. I jak tu nie ustawić się w kolejce po takie cudne kwiaty:) Zapisuję się natychmiast :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asterku za dołaczenie do zabawy :)

      Usuń
  27. Śliczne te kwiatki:)Chętnie się nimi zaopiekuję:) Wszystko co zaproponowałaś w candy mi się podoba:) I kwiatki i perełkie i cokolwiek w tym temacie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Ludko i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  28. Moje gratulacje! Oczywiście, że się ustawiam w kolejce po te cudeńka :)
    Bardzo słonecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że bierzesz udział w Candy :)

      Usuń
  29. Gratuluję roczku !
    Co robię? Uczę się wszystkiego (prawie )staram robić różności.Podglądam i odgapiam , żadna artystka ze mnie ;-)
    Druty , szydełko, dekupaż, troszkę notesy, karteczki okazjonalnie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Fajnie, że dołączyłaś :)

      Usuń
  30. Gratulacje! Życzę wytrwałości w blogowaniu i weny nieustającej! Kwiatuchy przecudne, więc liczę na szczęście :) A robię głównie karteczki, czasem przepiśniki, i próbuję swoich sił w albumach, a właściwie - albumikach - tu dopiero raczkuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Serdecznie witam i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  31. Gratulacje! Przepiękne kwiaty! Ślicznie by wyglądały na moich kartkach :) Ponieważ głównie robię właśnie kartki, to głosuję za kartkowymi przydasiami. Banerek podlinkowany tu http://roznosci-dla-przyjemnosci.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Blanko i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  32. Witam,
    gratuluję roczku!:)
    Kwiaty wyglądają jak żywe, ma Pani ogromny talent!
    dopiero zaczynam zabawę scrapbookingiem:) więc każdy rodzaj materiałów jest przydatny:)
    pozdrawiam serdecznie
    Ania
    duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy :)Dziękuję za życzenia :) Pozdrawiam

      Usuń
  33. Bardzo chętnie się dopiszę. Zajmuję się głownie decoupage, tworzeniem biżuterii, tworzeniem kartek i troszkę szyciem i szydełkiem. Mi przyda się wszystko, co przeznaczone do tworzenia kartek, więc nie określam szczegółowo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  34. Wszystkiego najlepszegoi zostań z nami jak najdłużej
    kwiatuchy są przecudne i jaka różnorodnośc - chetnie dołączam do candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  35. Dzięki za wizytę u mnie i za zaproszenie, jak tu nie skorzystać z takich wspaniałości. Kwiatki są przepiękne. Zajmuje się różnym rodzajem rękodzieła, ale z resztą sobie poradzę, a kwiatki przygarnę w każdej ilości :)
    Obserwatorem już jestem od jakiegoś czasu, z banerek zaraz leci na bloga :)
    Pozdrawiam :)
    Ps. A może dla tej większości, która nie wygra, jakiś kwiatkowy kursik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko:) cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  36. Dziękuję za zaproszenie - kwiaty są niezwykle piękne! Serdecznie gratuluję Ci rocznicy i życzę wielu kolejnych lat na blogu. Oczywiście ustawiam się w kolejce! Zajmuję się cardmakingiem, decu i papierową wikliną. Wszelkie przydasie sprawiają mi radość. Z przyjemnością dopisuję się do witryny obserwatorów. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iI ja dziękuję Ewo :) Serdecznie witam i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  37. Gratuluje roczku Kwiaty cuudne .Najczęściej to robię kartki oraz papierową wiklinę . Wszelkie różne przydasie sprawią mi radośc

    OdpowiedzUsuń
  38. Z okazji roczku, życzę nieustającej weny twórczej !
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po przecudne kwiatuszki, bo ostatnio bardzo pochłania mnie scrapbooking. Jest to ciągle nowa dla mnie technika. Swoją przygodę z rękodziełem zaczęłam od szydełka, później były druty, haft matematyczny, otarłam się o decupage i filcowanie. Z ogromna przyjemnością zostałam obserwatorka twojego bloga.
    Banerek widoczny jest tutaj http://sabinkawoj.blogspot.com/ i już biegnę polubić na FC. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sabko:) Serdecznie Cię witam i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  39. Ooo...długa kolejka! ale nic to, staję w ogonku życząc CI kolejnych wspaniałych prac! Mnie zajmuje i haft krzyżykowy i decoupage i scrapbooking, które to formy tak naprawdę odkryłam w tym roku. Banerek tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/I oczywiście obserwuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dołączam się do życzeń - niech wena twórcza nie opuszcza Cię ani na krok, a tworzone dzieła dają radość każdego dnia :)
    Na słodkości jestem oczywiście chętna, a zajmuję się głównie techniką decoupage, choć nieśmiało próbuję też swych sił w scrapbookingu, a raczej cardmakingu, więc takie kwiatuszki byłyby dla mnie niesamowitą wygraną :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Serdecznie witam i cieszę się, że dołączyłaś :)

      Usuń
  41. Życzę dalszego, pełnego pasji, satysfakcji i radości blogowania oraz wielu setek aktywnych obserwatorów. Aktualnie moje zainteresowania koncentrują się wokół cardmakingu i scrapbookingu, czasami uszyję jakiś biżutek z sutaszu, z rzadka już bawię się decoupagem, szydełkuję i od czasu do czasu rzucę coś na druty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Roma za życzenia :) Serdecznie witam i cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  42. cudne te kwiaty:) chetnie się zapisuję:) a zajmuje się wszystkim po trochu, głównie decoupage i biżuterią z sutaszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  43. Twoje kwiaty podziwiam nie od dzisiaj. Korzystam z Twoich kursów i stosuję w swoich karteczkach ale nigdy nie wychodzą takie piękne. Zapisuję się, bo to jedyna okazja, by je otrzymać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że dołączyłaś :D

      Usuń
  44. Serdeczne gratulacje z okazji rocznicy i życzę jeszcze wielu lat owocnego blogowania :) Co do dokładek do candy to robisz tak wspaniałe kwiatuszki, że nigdy ich dość :)
    Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że jesteś w zabawie. Dziękuję :)

      Usuń
  45. Gratuluję z okazji rocznicy i życze jeszcze wielu takich rocznic:)
    Te kwiaty są boskie :)
    więc Staje w kolejce po te cudwoności
    Ja zajmuje sie przede wszystkim szydełkowanie:) ale robie również hafty kzyżykowe, bransoletki z muliny a ostatnio moje oko zagląda często na przedmioty z decoupage może zabiorę sie jeszcze za ten rodzaj rękodzięła:)
    Banerek juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i zycze wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Roma :) Cieszę się , że jesteś w zabawie.

      Usuń
  46. Życzę wiele twórczych uniesień i nieustającej weny na dalsze lata tworzenia.
    Ja w większości zajmuję się robieniem kartek.
    Kwiaty, które tworzysz są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko:) Fajnie , że bierzesz udział w zabawie :)

      Usuń
  47. Gratuluję Ci rocznicy :) Życzę byś wciąż tworzyła takie wspaniałości :) oraz nadal mnóstwa wielbicieli Twej " papierowej manii " :)
    Chętnie dołączę do kolejki po te cudowności,bo jak już wiesz,właśnie o takich marzę ;)
    Ja lepiej napiszę,czym się nie zajmuję : nie szyję,ani nie dziergam;zatem oprócz włóczek,wełenek przyda mi się wszystko :)
    Serdecznie pozdrawiam :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Angela:) Super , że bierzesz udział w zabawie :)

      Usuń
  48. Witam ciepło:))) Jestem w kolejce i ja, chociaż szczęście mnie opuściło to jednak zaciskam kciuki za siebie. Rok czasu- to mnóstwo czasu, przez tą długą chwile może się wiele wydarzyć i zapewne tak też było u Ciebie. Czego Ci mogę życzyć droga koleżanko..przede wszystkim nieustających pomysłów, weny, która nigdy nie wygaśnie, wspaniałych ludzi koło siebie, uśmiechu i radości od osób obdarowywanych, bo to jest najpiękniejsze. Kwiaty które prezentujesz są wspaniałe. Są idealne, są tak piękne, że mogłabym się nimi zachwycać i zachwycać ale czas goni. Więc...po cichutku marzę, że może dobry los się do mnie uśmiechnie i będę się mogła nimi cieszyć, bo takich cudów to jeszcze nie miałam. Ja zajmuje się tworzeniem kartek i mimo, że tak naprawdę początkująca jestem i wiele mi do mistrzów brakuje to..staram się dać całe swoje serce w to co robie. Brakuje mi tylko...jednego..Twocih pięknych kwiatów..Może się uda, może je będę miała.
    Zapraszam w moje strony. Twój profil polubiony, banerek na pasku bocznym.Pozdrawiam i życzę raz jeszcze wszystkiego, wszystkiego najlepszego:))
    http://kleksowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) Fajnie , że dołączyłaś :)

      Usuń
  49. przepiekne! ustawiam sie ochoczo do kolejki :) nie mam takiego daru przemowy jak Misiowa :P ale z mojej strony gratuluje roczku i zycze stu nastepnych rocznic :) jako dokladke proponuje Twoje wlasnolapkowe kwiaty <3
    i bardzo byloby mi milo je zgarnac oczywiscie :P
    pozdrawiam :)
    a banerek wisi na fioridifantasia.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Fajnie , że bierzesz udział w zabawie :)

      Usuń
  50. Cudności! W życiu nic nie wylosowałam, ale i tak nie mogę się oprzeć pokusie włączenia się do zabawy. Gratulacje z okazji urodzin. Pozdrawiam
    Banerek wisi :)
    http://roboteczkimajeczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Majeczko, że dołączyłaś do Candy :)

      Usuń
  51. Twoje kwiatki są niedoścignione i też chciałabym je mieć więc zapisuję się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Alicjo, że dołączyłaś do zabawy :)

      Usuń
  52. Śliczne cukierasy, kwiaty niesamowite!!! i mimo, że nie mam szczęścia w losowaniach, to zapisuję się do zabawy:) a zajmuję się wszystkim po trochu takie misz-masz:) zaczęło się od decoupagu, poprzez szycie dla lalek, tworzenie biżuterii i zauroczenie sutaszem, a moją nową miłością od niedawna jest scrapbooking:) pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Violu, że zapisałaś się do zabawy :)

      Usuń
  53. Chętnie zgłaszam się do zabawy. A zajmuję się decoupage, scrapbookingiem, beadingiem :) Przyjmę wszelkie przydasie z tych dziedzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Miriam, że zapisałaś się do zabawy :)

      Usuń
  54. Zgłaszam się bardzo chętnie. Zajmuje się głównie haftem krzyżykowym, ale znajduję również czas na koraliki, haft matematyczny, szydełko i inne. Wszystko się przyda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się! Podziwiam Twoje kwiaty i byłabym szczęśliwa, gdyby choć kilka trafiło w moje łapki :)
    Lubię wszelkiego rodzaju rękodzieło, ale najczęściej tnę papierki ;)
    http://takietamjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam :) Od niedawna odwiedzam blogi z rękodziełem i Twoje prace są cudowne :) z chęcią zapisuję się do zabawy. Twoje kwiaty są cudowne więc chętnie przyjmie je :) Zapraszam na mojego bloga , wykonuję prace za pomoca decoupage :) a także Kraszanki metodą rytowniczą. Przyznam że to one są moją dumą. Zapraszam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzekuję Basiu :) Ciesze się , że dolączyłaś :)

      Usuń
  57. Z okazji 1 roku blogowania życzę dużo zapału, wielu nowych pomysłów i dużo wolnego czasu na ich realizację. Ja kocham papier pod każdą postacią i wszystko co jest z nim związane. Do zabawy zapisuję się z wielką przyjemnością a nuż dopisze mi szczęście. Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Basienko i cieszę sie, że się zapisałaś :)

      Usuń
  58. o mój Boże.... jaka długa kolejka... Szanse by zgarnąć te piękności niewielkie, ale trzeba próbować. Najlepszego Martuś, abyś dalej tworzyła tak pięknie jak dotychczas, no i oczywiście jeszcze więcej pomysłów na te cudne kwiatki Ci życzę, choć nie wiem czy moje serce to wytrzyma... pęknie z zazdrości chyba ;)
    http://www.skarbymagielnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziekuję Gabi, już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. dopóki sama nie zorganizuję candy, to nie wypada mi brać udziału, ale powodzenia innym, będę zagladać co nowego dodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmarko wpisuję Cię na listę biorących udział w zabawie :)

      Usuń
  61. Nie wiem dlaczego dopiero teraz się zapisuję ale lepiej późno niż... Uwielbiam tu zaglądać i jak większość dziewczyn podziwiam Twoje kwiaty, chętnie stworzyłabym z nimi jakieś prace :) Nie mogę uwierzyć, że to Twoja pierwsza rocznica, prace na tak wysokim poziomie świadczą o tym, że robisz to od znacznie dłuższego czasu ;) ja bynajmniej mam wrażenie, że zaglądam do Ciebie od kiedy pamiętam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beciu, bardzo dziękuję :) Ciesze się, że bierzesz udział w Candy :D

      Usuń
  62. Tworzysz piekne prace, zachwycasz, oczarowujesz oraz inspirujesz! Gratuluje wytrwałości i determinacji. Dziękuję, że dzielisz się z nami swoją osobą w postaci oryginalnych, eleganckich prac. Ah ciekawa jestem bardzo czym nas w tym roku zaskoczysz! Powodzenia moja droga!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Oleńko :) Ciesze się, że bierzesz udział w zabawie :D

      Usuń
  63. wszystko piękne i przydatne więc staję w kolejce baner na siljia.blogspot.com zajmuję sie papierową wikliną i wszystkim po troszku pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne te Twoje kwiatki :) Z chęcią na nie zaczekam. Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję roczku:) i ustawiam się grzecznie w kolejce :) Zajmuję się różnymi rodzajami rękodzieła :p trochę papierowej wikliny, trochę scrapbookingu a teraz też biżuteria :) Ale w planach mam jeszcze wiele technik do nauczenia się :)
    Banerek na http://plonacemotyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Aniu :) Fajnie, że się przyłączyłaś :)

      Usuń
  66. Serdeczne gratulacje z okazji roczku:) I ja z ogromną przyjemnością zgłaszam się do udziału w candy bo nagrody przecudne. Zajmuje się scrapbookingiem i quillingiem. Przy okazji zapraszam także na mojego bloga i jeśli Ci się spodoba to proszę o komentarz ale oczywiście nie nalegam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko i cieszę się, że bierzesz udział w zabawie :)

      Usuń
  67. Serdeczne gratulacje z okazji roczku :)
    Chętnie stanę w kolejce po słodkości.
    Zajmuję się scrapbookingiem, kartkami i ogólnie papierkową robotą :)
    Banerek u mnie na blogu, strona na FB polubiona :)
    Zapraszam tez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Cieszę się ,że się przyłączyłaś :)

      Usuń
  68. Chętnie dołączam do zabawy i gratuluję roczku w blogowym świecie. Życzę dalszych sukcesów i kolejnych inspirujących lat :))) Ja oczywiście kartkuję http://scrapkreacjekasiakq.blogspot.com/ i marzę o Twoich kwiatach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Cieszę się, że jesteś w zabawie :)

      Usuń
  69. Gratuluję rocznicy!
    Zapisuję się do cukierkowej kolejki. Ja przede wszystkim bawię się w kartki metodą scrapbookingu więc przygotowane do zgarnięcia nagrody bardzo by mnie ucieszyły.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że się przyłączyłaś :)

      Usuń
  70. Gratuluję roku blogowania :) i życzę jeszcze wielu takich rocznic .
    Jestem tu co prawda po raz pierwszy ale już wiem ,że nie ostatni. :)
    Dodaję z przyjemnością do obserwowanych .Na FB też polubię :)
    Zapisuję się z wielką przyjemnośćią na Twoje rocznicowe CANDY .
    Jeśli chodzi o mnie to haftuję XXX ,robię kartki i również decupage jest moją pasją.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że bierzesz udział w Candy :)

      Usuń
  71. Gratuluję roczku! Chętnie się przyłączę do zabawy:)Moją pasją jest kartkowanie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu :) Cieszę się ,że się przyłączyłaś :)

      Usuń
  72. Serdeczności z okazji rocznicy! dołączam sie, choc lista taka długa :) Bardzo podobaja mi się Twoje kwiatki. Probuje swoich sie w scrapbookingu wlasciwie od niedawna,ale bardzo mnie to wciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie, że się przyłączyłaś :)

      Usuń
  73. Gratuluję rocznicy blogowania - sama niedługo taką osiągnę, też na pewno zrobię rozdawajkę ;) Zajmuję się przede wszystkim haftem soutache, ale także od czasu do czasu filcowaniem, szyciem drobiazgów oraz quillingiem. Z powodu tego ostatniego bardzo chętnie adoptuję sobie Twoje przydasie ;)
    Podlinkowany baner umieściłam na swoim blogu: http://sutasz-agi.blogspot.com
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga :) Cieszę się ,że się bawisz z nami :)

      Usuń
  74. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, piękna paczuszka się szykuje, a ręcznie wykonane kwiaty są po prostu przepiękne!! wyglądają ślicznie! pozdrawiam a banerek na http://odniedawna.blogspot.com/ gdzie prezentuję swoje pasje- kartki ;)miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się przyłączyłaś :) Dzękuję :)

      Usuń
  75. staję w długiej kolejce, robie haft krzyżykowy i pergamano, twoje przydasie na pewno wykorzystam w pergaminowych kartkach baner u mnie na blogu , gdzie serdecznie zapraszam http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie dołączę do tak zacnego ogonka :) Pozostałe punkty właśnie wypełniam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłania się czytanie ze zrozumieniem ;) oczywiście sobie kartkuję i quilling'uję ale nie jestem scraperką bo to poważna sprawa taki termin nadużyć ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Maja :) Cieszę się, że się bawisz się ze mną:)

      Usuń
  77. Zdrowia, weny bez limitu, sprawnych rączek, spełnienia się w każdej dziedzinie rękodzieła.Moje zainteresowania są wszechstronne: kartki, decoupage, przepisniki, ozdóbki okolicznościowe, quilling,.. Próbuję wszystkiego,:) Serdecznie pozdrawiam i "obserwuję"

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystkiego dobrego :))
    Oczywiście staje grzecznie w ogonku i liczę na łut szczęścia.
    A czym się zajmuję ? - wszystkiego po trochu: haft, decu, kartki, szycie ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja jestem chętna i staję w kolejkę. Gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu twórczych lat tutaj na blogu :)
    Nie będę oryginalna i napiszę, że Twoje kwiatki to przede wszystkim mi się marzą, ale oprócz tego chętnie bym też przygarnęła bazy do kartek i półperełki oraz wełnę do dziergania. Bo ja to głównie szydełkuję i bawię się w scrapowanie, a do tego też haftuje krzyżykowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i fajnie, że się przyłączylaś :)

      Usuń
  80. Śliczne niespodzianki więc i ja ustawiam się w kolejce. Roczek minął więc gratulacje, ja też niebawem mam roczek na blogu więc życzę Ci czasu, wytrwałości i wielu wspaniałych pomysłów :)
    pozdrawiam jagata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato :) Cieszę się ,że się przyłączyłaś :)

      Usuń
  81. Nigdy jeszcze w necie nie wygrałam nic do mojego rękodzieła, więc kto wie, może tym razem będę miała szczeście. Robię kartki i biżuterię.
    Pozdrawiam! Anna Gerszendorf
    http://bizuteriairekodzielo.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  82. Jeszcze nie miałam tego szczęścia wygrać jakieś candy, ale może los mi dopisze.?
    Zajmuję się głównie robieniem kartek, gdy tylko mam zamówienie lub okazję. Ale też i inne ozdoby z papieru ^^
    Chętnie bym przygarnęła bazy do kartek oraz jakieś perełki, kryształki ..
    Gratuluję z okazji roku bloga !

    http://zaakrecoona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sandra :) Na końcu jeszcze coś dołożę z życzeń :)

      Usuń
  83. Chętnie wezmę udział :)
    Robię głównie na szydełku, ale też wykonuję opaski dla dziewczynek z kwiatkami :)

    Gratuluję i pozdrawiam

    http://bbpogodzinach.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się ,że się przyłączasz :)

      Usuń
  84. Z miłą chęcią zapisuję się do zabawy. A jakim rękodziełem się zajmuję? Chyba każdym :) Tworze kartki w technice scrapbooking, szydełkuję zabawki dla dzieci, haftuję krzyżykami obrazy i obrazki, z modeliny lepię biżuterię (głównie tę słodką) a do tego zdarza mi się coś uszyć czy zdekupażować. To już chyba niewiele technik mi zostało do spróbowani... a właśnie, bo biżuterię też robię i taką z koralików i taką techniką sutasz... No nie wiem czy już wszystko wymieniłam, ale może wystarczy :)
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja też się zapiszę - może i do mnie się uśmiechnie szczęście :) Wszystko co papierowe jest mi drogie. teraz odkryłam metalowe dodatki. Tylko czasu brak na doskonalenie techniki. :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu , że się przyłączyłaś :)

      Usuń
  86. Zgłaszam się do twojej rocznicowej zabawy. Gdyby los mnie chciał wybrać to informuje go, że próbuję swoich sił w różnych technikach rękodzieła. Głównie dziergam z włóczki, nici i sznureczków ale też szyje filcuję, plotę i kleję. Ucieszę się z każdego drobiazgu i z włóczki i z elementów do biżuterii i papierowych kwiatuszków czy bazy do kartek. U mnie nic siE nie zmarnuje. Zapraszam serdecznie do zajrzenia na mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anko :) Cieszę się ,że sbierzesz udział w zabawie :)

      Usuń
  87. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce po te Twoje cudowności!!! Ja karteczkuję przede wszystkim ;-D Lubię chlapac i "wić" kwiatuszki ;-D
    Pozdrawiam ciepło!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Agnieszko i cieszę się, że dołączyłaś :)

      Usuń
  88. A co mi tam ;) szanse mam marne ale w kolejce stanę :)
    Gratuluję rocznicy :*
    Pozdrawiam - Iwona .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Banerek w zakładce "Candy" ;)

      Usuń
    2. Każdy ma sznsę :) Cieszę się ,że się przyłączyłaś :)

      Usuń
  89. Gratuluję rocznicy i przyłączam się do zabawy, scapbooking to moja pasja:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się , że się przyłączyłaś :)

      Usuń
  90. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Moją wiądącą pasją jest szydełk, tworzenie biżuterii i karki. Marze o nauczeniu się decoupage i sutaszy , wszystko przede mną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Mimo bardzo wielu chętnych ja również próbuję szczęścia, które w tym roku ani razu się do mnie nie uśmiechnęło.
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoich przepięknych kwiatkach.
    Nie obserwuję tutaj ( nie mogę się zalogować), ale Twój blog jest na liście moich ulubionych blogów związanych z kartkami. Przy okazji bardzo dziękuję za kursy. Robię różne rzeczy, ale marzę tylko o Twoich kwiatach :):):)
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Życzę powodzenia i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluje rocznicy :) Z wielką pompą ochchodzisz swój roczek ;)
    Jestem u ciebie od jakiegoś czasu i nie będe orginalna jak powiem, że przyciągnęły mnie tu twoje kwiatki ;) Ja przyznam sie szczerze, że nie koniecznie mam cierpliowść do produkcji własnych kwiatków, choć zdaża mi się. Ale daleko mi do twoich wyrobów więc taką paczuszkę, która jak widzę w kolejnych rozdaniach urasta w kwiatkową siłę, z chęcią bym przygarnęla i wykorzystała z wielką radością w moich kartkach :)
    Pozdawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratuluję roczku i też stanę w kolejce :) Podziwiam za cierpliwość do robienia kwiatków - ja się do tego nie nadaję ;) Ale używać kwiatków lubię, szczególnie na kartkach, bo tych chyba robię najwięcej. Banerek powiesiłam na http://craft-loving-animal.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratulację! Już niedługo twój blog ukończy rok. Marciu z tej okazji chcę Ci bardzo podziękować za Twoje przepiękne prace, cudowne kwiaty i nieograniczoną wyobraźnię. Dziękuję, że stworzyłaś świętokrzyską grupę - to cudowne miejsce, w którym możemy się spotkać lub powymieniać postami. Dziękuję Ci za to że jesteś taką ciepłą i życzliwą osobą. Życzę Ci samych sukcesów i wielu kreatywnych pomysłów, rozwijaj się i ciesz każdą rzeczą którą wykonujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetne cukierasy :) Żal byłoby nie skorzystać z okazji do wygrania tych wspaniałości.
    Ja zajmuję się przede wszystkim quillingiem, robię kartki, ozdabiam ramki quillingowymi kwiatkami. Bardzo pochłonęły mnie ostatnio exploding box'y :) Z chęcią przygarnęłabym jakieś scrapbooking'owe papiery ;)
    Oczywiście informacja o Candy na moim pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja także się zapisuje na twoje hojne candy tyle przydasiów że glowa boli ciekawe jaka szczęściara to wygra.Ja oczywiście umiałabym wszystko wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  97. Witaj.....
    Życzę Ci słońca na każdym niebie,
    smaku, zapachu w codziennym chlebie,
    ptaków, motyli i chwil radosnych,
    a w sercu zawsze zielonej wiosny!

    Na cudowne Candy oczywiście stanę grzecznie do kolejki.....och jakie cudowne przydasie:)......Najbliższe mojemu sercu jest decoupage jak i robienie karteczek. ......A i bardzo dziękuje za porady na fb:).....
    http://inspiracjemarty.blogspot.com/2014/06/candy_15.html

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapisuję się na szarym końcu, ale ostatni może będą pierwszymi??

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratuluję rocznicy i życzę nieustającej weny twórczej. Ja robię karteczki i już zakochałam się w Twoich przecudnych kwiatuszkach. Z chęcią przyjmę każdą ich ilość :)
    A banerek o candy tu: http://celestial-art.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuję się - raczkuję w hafcie matematycznym :-)

    OdpowiedzUsuń
  101. wszystkiego naj...najscrapowszego! skoro zapraszasz, to chętnie ustawię się w długim ogonku :) a co do moich preferencji - wszystkie przydasie do kartek, albumów itp., z każdego cieszyć się będę, natomiast nie drutkuję, nie szydełkuję i nie robię (już) biżuterii, jeśli miałoby to w czymś pomóc :)) a poza tym - kwiatuszki Twoje są przecudnej urody po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluję rocznicy :-). Zapisuję się i ja :). Preferuję przydasie do kartek :-). Chociaż nie wierzę w wygraną :-).

    OdpowiedzUsuń
  103. Ale słodkości do wygrania choć szanse marne ,nie zaszkodzi spróbować.Zajmuję się tworzeniem kwiatów z krepy ,lecz ostatnio próbuję wszystkiego ,masa solna,wiklina papierowa,itp umiem wykonać Exploding box zakupiłam nawet gilotynę do papieru i nie ukrywam chciałabym spróbować scrapkować ale finanse nie pozwalają na zakup potrzebnych narzędzi .Czyli jak dla mnie wszystko się przyda :)POZDRAWIAM i życzę samych twórczych dni http://krepamojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratuluję! Piekne prace i piekny blog! Ja tez robie karteczki wiec staje w kolejce po urocze kwiatuszki.
    anetmis@alice.it

    OdpowiedzUsuń
  105. Gratuluję udanego, twórczego roczku. Kolejnych takich życzę i oczywiście nieustającej weny twórczej :)
    Ja zaczęłam blogowanie całkiem niedawno więc jeszcze muszę poczekać na rocznicę.
    Chętnie dołączę do kolejki po słodkości!!! Kwiatki rewelacyjne do kartek i scrapów jak znalazł. Komuś się poszczęści !
    Czekam z niecierpliwością :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Życzę kolejnego twórczego roczku,kwiaty są przepiękne,dla mnie jak marzenie,co jeszcze ?zajmuję się tworzeniem kartek więc każdy przydaś jest na wagę złota.Pozdrawiam serdecznie i staję grzecznie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam, chętnie wezmę udział i zostanę :) Zajmuję się głównie rzeczami z papieru np quilling. Banner tutaj http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Z przyjemnością się dołączam - zajmuję się robieniem kartek a Twoje przepiękne kwiatki bardzo kuszą i nie mogę przejść obojętnie obok takiej fantastycznej rozdawajki :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych rocznic w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  109. Ostatnim rzutem na taśme i ja się zapisze:)
    Zajmuje się różnymi robótkami ręcznymi począwszy od papierowej wikliny, przez decoupage i inne:) Twoje kwiatki są przepiękne i bardzo by pasowały do moich robótek:)
    http://rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń