środa, 13 listopada 2013

Poinsencje wycinane nożyczkami


Krótki szybki kursik na kwiatki bez wykrojników i dziurkaczy


Wycinamy kwiatki wg szablonu
Wycinałam od razu po 3 sztuki w każdym rozmiarze 


Listki 


Zagięłam szpikulec w dłutku, wówczas lepiej rysuje się kreski


Niestety zapomniałam, że moja mata  jest bardzo sfatygowana. Mam nadzieję,że to nie przeszkadza w oglądaniu kursu
Rysujemy "nerwy" po lewej stronie



Odwracamy na prawą stronę i rysujemy kulką kółko


Tuszujemy 



Tak wygląda gotowa poinsencja


Możemy też wygniatać łyżeczką wg kursu na maki

  tak wygląda łyżeczkowany  kwiatek

I gotowe wycinane nożyczkami poinsencje
Spróbujecie? 



PODPIS

59 komentarzy:

  1. Bardzo czytelny kurs :) I jest szablon :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Wyglądają jak prawdziwe. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, mnie najbardziej podoba się wersja bez łyżeczki i brokatu :)
    Dziękuję za kurs i gotowce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dzięki za kurs i gotowce do wydrukowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kursik i szablony już drukuje i do pracy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały kursik :) z pewnością zrobię takie karteczki :) super !!!!dzięki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kurs :) Dzięki Ci za niego :) Na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś genialna , dzięki za kurs . Twoje kwiatki robią furorę

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe gwiazdy betlejemskie. Podziwiam precyzję, cierpliwość, bo to "ręczna robota" od początku do końca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Podziwiam pracowitość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne - dziękuje za kursik !

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny kurs!!!! Chętnie skorzystam z niego w szkole:) Dzieciom się spodoba:)
    Ps. Może chciałabyś wspomóc nasz kiermasz? Szczegóły u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje poinsecje wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś pięknego;))
    Chyba sama skorzystam z kursu;))Dzięki bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne wykonanie! Jestem pod wrażeniem wszystkich detali :) Myślę, że sama wykorzystam w tym roku ten pomysł. Pozdrawiam, Ania (kreatywnyslub.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowite! Wierzyć się nie chce, że to ręczna praca bez pomocników w postaci wykrojnika i maszynki. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, cudowne poisencje:) jestem u Ciebie pierwszy raz, nie wiem dlaczego?:)Bardzo podobają mi się Twoje prace,są takie dopracowane w każdym szczególe, Twoje ręcznie wykonane kwiaty są powalające. Zapewne skorzystam z Twoich stempelków ,z góry dziękuję:)gdyż nie potrafię sama takich cudowności stworzyć :) od dzisiaj będę tu zaglądać systematycznie:)zapraszam do mnie:)nka-mjmaywiat.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kurs zwłaszcza, że nie potrzeba różnych urządzeń.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ha!! Super i właśnie wtedy gdy szukałam poinsecji do stroików:))) Po wykorzystaniu nie omieszkam pokazać całości:) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny kurs, wszystko czytelne, ładnie przedstawione, a efekt końcowy- boski!:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skorzystałam, zrobiłam. Pierwsza nie jest tak piękna jak Twoja, ale ja tez dojdę do wprawy.
    Dziękuję za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też skorzystałam, dziękuję bardzo fajnie się je robi. No i te moje nie są takie piękne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne, ale to wycinanie bardzo pracowite stąd ten efekt okupiony pęcherzami na paluszkach

    OdpowiedzUsuń
  24. hermosas, es la primera vez que las veo y ya me enamore de ellas, podria decirme que tipo de papel se utiliza, saludos desde México.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grascias. De papel Canson: Colorline150g/m2 y MiTeintes 160g/m2. Saludo.

      Usuń
  25. pięknie wyszły, ja to Cię podziwiam... nie miałabym chyba tyle cierpliwości do tych kwiatów)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjny kursik...
    Ja po woli już przygotowuję się do świąt... na pewno skorzystam z kursu - dziękuję
    i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny kursik i mistrzowskie wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj ....uwiodły mnie te kwiaty :) postanowiłam w oparciu o twój kurs zrobić ....oczywiście na Ciebie jest przekierowanie ...jeśli masz ochotę zapraszam ...http://inspiracjemarty.blogspot.com/2014/09/gwiazda-betlejemskapoinsecja.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale wspaniałe, dzięki za kursik, postaram się kiedyś z niego skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oczywiście, że można i bez maszynki, tylko paluchy potem bolą :-),
    pięknie ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko ile trzeba mieć cierpliwosci jestem pełna podziwu ;-) pięknie

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dziękuję za ten kurs, wypróbowałam i jestem zachwycona:
    http://donka66.blogspot.com/2014/11/z-poinsecja.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Wpadłam do ciebie z facebooka gdy wyczytałam , że znajdę tutaj kursik na poinsetie . Znalazłam je oczywiście ,ale oprócz tego zobaczyłam twoje piękne prace, wymuskane , dokładne i ze smakiem . Z kursiku skorzystam . dziękuje , że podzieliłaś się instrukcją

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo dziękuję za udostępnienie szablonu i czytelny kursik. Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich poisecji: http://scrapkimbabki.blogspot.com/2014/11/juz-zimowo-z-gwiazda-betlejemska.html

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny,przydatny i przede wszystkim jasny kurs:) dziękuje:) zapraszam na http://szarlotkowyswiatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne kwiatki. Dziękuję za super kursik.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czytelny kursik, kwiatki piękne, ale ile przy nich pracy.???

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny kursik - dziękuję serdecznie - skorzystałam :))
    http://haftyedyty.blogspot.com/2014/12/karteczki-dzwoneczki.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurs fantastyczny i bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne, czy możesz mi powiedzieć w jakim programie tworzysz szablony, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablony robię w Corelu lub programie plotera Silhouette Cameo :)

      Usuń
  41. Piękne gwiazdy i świetny kurs.

    OdpowiedzUsuń
  42. Skorzystałam z kursiku i kwiatki wyszły super :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  43. Super! Chętnie skorzystam :) dzieki i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za cudowny kurs, a w szczególności za wzór, oto link do mojej kartki : http://eetoilee.blogspot.com/2016/10/swiatecznie-z-poisencja.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialne! Muszę kiedyś spróbować 😉

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny kursik, a kwiatki wyszły super:-) Dziękuję i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za ten świetny kursik i wzory, na pewno skorzystam z niego,pochwalę jak wyszły kwiaty :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń