wtorek, 2 lutego 2016

C&S Love w Crafty Moly

Zapraszam Was na nowe wyzwanie na blogu Crafty Moly
Miłość - w wydaniu Clean and Simple czyli im mniej tym lepiej....
Niby proste, ale dla mnie teraz trudne!
Powrót do korzeni???
Dawniej robiłam przede wszystkim takie kartki
- proste, czyste,  z dużą ilością niezagospodarowanej przestrzeni...
Bardzo lubiłam taki minimalizm. Ale od jakiegoś czasu spodobało mi sie na bogato i pakowałam na kartki bardzo dużo elementów...
...i jak tu znowu sprostać  takiemu wyzwaniu ? ...
Moje zmagania z tym stylem zaowocowały taką kartką:

Za pomocą maski i gel medium zrobiłam wzór promieni,
Pokolorowałam kartonik tuszem i mgiełkmi.
Tekturkę z napisem pomalowałam białym splashem,
a balonik lakierem ;)



PODPIS

6 komentarzy:

  1. Oooch, już wiem jak się nazywa styl, jakim tworzę :D
    Kartka jest przecudna, przyciaga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś w tym jest, ze jak zacznie się robić bogatsze w dodatki kartki, to trudniej wrócić do CAS. :-) Ale ta jest piękna, więc powrót udany. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, pomysłowa praca. Balonik jest super :)

    OdpowiedzUsuń