środa, 18 lutego 2015

Wiosenna kartka z tulipanami i kurs - Namaste

Witajcie
Dzisiaj moja kolej na inspirujący post na blogu Namaste 
Wielkanocna kartka w nietypowym kolorze .

Pokażę Wam jak zrobiłam tulipany.
Użyłam:
papier czerpany Namaste różowy i zielony,
pręciki na druciku, taśma florystyczna, klej, farbki akrylowe lub tusz
Z różowego papieru wycięłam kwiatki za pomocą wykrojnika . 
Można również wyciąć ręcznie lub kupić w Namaste gotowe wycinanki: 

 Płatki wytłaczyłam dłutkiem, wycięłam dziurkę i wkleiłam pręciki.

Sklejałam płatki, jak na zdjęciu

Wystający drucik okleiłam taśmą florystyczną

Nożyczkami wycięłam listki

Pocieniowałam kwiatki  farbką akrylową.
Listki potuszowałam i wytłoczyłam dłutkiem.
Potem parami przykleiłam do łodyżek.

I voila

Te posadzone w doniczce będą ozdobą exploding boxa


Pozostałe ozdobiły wiosenną kartkę



Małe białe kwiatuszki wycięłam dziurkaczem z białego papieru czerpanego 200g/m2


PODPIS

25 komentarzy:

  1. kartka cudo!!!!
    tulipany bajecznie piękne...widze że są z wykrojnika więc ię za nie nie wezmę ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tulipany
    :)
    Kartka bardzo wiosenna, śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sezon wiosenny uważamy za otwarty! Cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie tulipany, ale i konwalijki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne tulipany... i konwalie też... kartka optymistycznie wiosenna ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i cudowne tulipany. Dzięki że podzieliłaś się tym jak je wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka. Tulipanki wyszły fantastycznie. Aż chce się spróbować zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprostu brak mi slow..... Kartka jest sliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś mistrzynią kwiatków , cudowne tulipany . Dziękuję za kurs

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite, w życiu by mi do głowy nie przyszło że można tak zrobić tulipany. To trzeba miec jednak super wyobraźnie i zdolne ręce a mi tego jeszcze widać brakuje. Kartka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te tulipany ! Karteczka wygląda cudownie ,ja również dziękuję za kursik i już wiem dla kogo takie tulipanki zrobię ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczka jest niesamowita piękne tulipany przebiśniegi kursik super

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kurs. Tulipany jak żywe. Konwalie też pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, energetyczna kartka :) Tulipany jak prawdziwe i do tego bardzo czytelny kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna praca.jestem pod wrażeniem Twoich kwiatuszków- dziękuję za kursik: ) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już sama nie wiem, czy pisać ochy i achy, czy wycierać klawiaturę, bo normalnie się ślinię do komputera :P Marta - kolejne cudowne kwiatki i okazuje się, że wcale nie skomplikowane... Pozostaję więc już tylko w niemym zachwycie... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne tulipany! super kursik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycające i tulipany i konwalie a kolory boskie :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne!!! Dziękujemy za udział w zabawie Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności!
    Dzięki za wspólną zabawę z Project Prezent ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie no, ja stąd uciekam, na dziś koniec zaglądania bo w straszne kompleksy wpadam .... :-}

    OdpowiedzUsuń