poniedziałek, 15 września 2014

Creative Blog Tour

Nowa zabawa łańcuszkowa wędrująca po blogach całego świata.
Zaprosiła mnie do niej Oleńka z bloga Robótkowa Kraina Oli .
Ola to bardzo wrażliwa dziewczyna i widać to w jej pięknych, delikatnych pracach.
 Idealnie skomponowanych i pięknie wykonanych:) 
Osobiście poznałyśmy na początku roku na Sabacie Świętokrzyskim.
 Obecnie są to już comiesięczne towarzysko - twórcze spotkania skraperek w Kielcach.



Na czym polega Creative Blog Tour?

Należy odpowiedzieć na cztery pytania...

1. Nad czym obecnie pracuję?
 Nad moją największą  pasją - papierową florystyką.
Właśnie próbuję stworzyć nowe wzory  kwiatków
Robię też box  dla czterolatka ... 

2. Czym moja praca różni się od innych?
Myślę, że każdy ma swój własny styl.
Ale nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, bo trudno mi wskazać różnice.

3. Dlaczego tworzę i piszę bloga? 
To mój wirtualny album, gdzie pokazuję swoje prace.
Prowadzenie bloga  pozwala mi poznawać inne, twórczo zakręcone osoby,  
które dzielą się swoją pasją i które mobilizują mnie  tworzenia.

4. Jak wygląda mój proces tworzenia?
Hmmm... Siadam...robię  bałagan...
 -  oczywiście twórczy i potem z tego chaosu coś się wyłania..:)


Celem Creative Blog Tour jest poznanie wielu twórczych osób.
Ja zaprosiłam do zabawy trzy wspaniałe dziewczyny.
Dwie znam od niedawna osobiście. Spotykamy się co miesiąc na Sabacie Świętokrzyskim.

Moje zdjęcie
Ewa
 - Ebi jest  bardzo kreatywną, niezwykle utalentowaną osobą.
Ma świetne pomysły i  tworzy fantastyczne prace. Są cudownie, kolorystycznie skomponowane. 
Uwielbiam prace Ewy, które koniecznie zobaczcie na jej  blogu created by ebi


Marta
To kolejna Sabatowiczka. Flo prowadzi bloga  od listopada 2013. 
Obserwuję, jak rozwija się jej warsztat i jak wspaniałe projekty wychodzą spod jej łapek. 
Cieszę się, że została zarażona kwiatową pasją.
Jej świetne prace zdobią własnoręcznie wykonane fantastyczne kwiatki .
 Koniecznie zajrzyjcie  na blog  Igiełkowy scrap :)


 Ewa 
Ewunia to kolejna dziewczyna, którą zaprosiłam do łańcuszka. 
Bardzo żałuję, że znamy się tylko wirtualnie, ale... może... kiedyś... :)
Oniemiałam z zachwytu, gdy po raz pierwszy dotarłam na bloga  Ewy .  
 Tworzy niesamowicie piękne, warstwowe prace.  Jest mistrzynią papierowej florystyki.  
Ma mnóstwo fantastycznych pomysłów  i wyczarowuje niesamowite,  coraz piękniejsze kwiaty.
Bardzo ją podziwiam, bo wiem, jak pracochłonna i wymagająca cierpliwości jest ta pasja :)
 Koniecznie odwiedźcie Blog Ewy !!

Za tydzień  na blogach dziewczyn przeczytacie, co napisały o sobie.
Zajrzyjcie i zobaczcie, kogo zaprosiły do dalszej zabawy.

1 komentarz: