wtorek, 15 kwietnia 2014

Altered Art wyzwanie "Muzyka nas związała"


Zapraszam na Wyzwanie na blogu Altered ART
"Muzyka nas związała"
Należy stworzyć projekt związany z muzyką
 z użyciem elementów z recyklingu: płyta CD, winylowa lub kaseta magnetofonowa.

W mojej inspiracji użyłam płyty CD
Stojaczek zrobiłam z patyczków do szaszłyków i elementów biżuteryjnych-
drewnianych i metalowych 
Na płycie CD znalazły się min. ręcznie robione kwiaty ( połączenie  papieru, tiulu i szydełkowanego) i wycinanki ze sklepu Magicbox.
Użyłam gesso Ayeedy, perfekt perls, perlen pen.






PODPIS

6 komentarzy:

  1. Marta, to jest po prostu majstersztyk! Prawdziwie koronkowa robota :) Nie można oczu oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam pojęcia jak na te pomysły wpadasz, ale są fantastyczne :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaniemówiłam...to jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś ale pomysł - a jakie piękne to wszystko razem - ślicznie w tej bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo! pomysł rewelacyjny i zaskakujący:)

    OdpowiedzUsuń