sobota, 4 stycznia 2014

Złote Gody

Piękna 50 rocznica ślubu... i mój ostatni post na blogu Namaste.
To było dla mnie bardzo ciekawe doświadczenie. 
Cieszę się, że mogłam z Wami współpracować .

W ostatnim poście pokażę exploding box wykonany na 50 rocznicę ślubu.
Złote Gody wymagały należytej oprawy, stąd bogactwo kwiatów.
Wszystkie róże (wieczko- wykrojnik nr2 , pąki na torcie - mały dziurkacz kwiatek)
 powstały z  papieru czerpanego z sita ecru 
pokolorowałam je farbkami akwarelowymi,
 listki zrobiłam z kartonu, a część z papieru czerpanego A4 zielonego .






PODPIS

12 komentarzy:

  1. zatkało mnie:) box jest cudowny i te przepiękne kwiaty:)) jestem po mega wrażeniem:) Czy te róże są z wykrojnika składane?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny box! Kompozycja z róż po prostu oszałamiająca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Droga! boxik jest przepiękny!!! Bukiet z czerpanego papieru cudny!!!
    Zazdroszczę Ci tych zdolności robienia kwiatków, nie brakuje cierpliwości i talentu!
    Życzę Ci wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow...kompozycja kwiatowa na wieczku mnie powaliła-piękne pudełeczko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże są fenomenalne! Wspaniały box.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny dopracowany boks. Kwiaty jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny torcik i te Twoje kwiatuszki .... przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieko mnie zauroczyło na maxa :)

    OdpowiedzUsuń