poniedziałek, 4 marca 2019

Tagowo- metkowy przypominacz i powrót SFF

wróciłyśmy  z wyzwaniami w Scrap For four
po wielu perypetiach  związanych z pocztą polską tfu..!!!:p
a co się działo?  W grudniu Ewa wysyłała do nas zestawy, 
tak jak to zwykle robiłyśmy  listem zwykłym...
...niestety mój nie dotarł ...zaginął...
Wysłała więc do mnie w styczniu drugi list...i co ???
....znowu nie doszedł!!!! 
Interwencja na poczcie niestety nic nie dała, bo listy były zwykłe...
Maaaasakraaa!!!! 
Ciekawe po co komuś z poczty nasze SFFowe zestawy !!!!! :P
Panie pocztowe, listonosz - skrapują ???? eeeech!!!!

Ale wracamy ...
Zestawy przygotowała dla nas Jola:
"Motorem życia jest bez wątpienia Miłość, prawda? 
Ale oprócz niej, aby być człowiekiem szczęśliwym niewątpliwie ważne jest tych - nazwijmy je… - PIĘĆ PRZYKAZAŃ SZCZĘŚCIA:
1. Bądź sobą.
2. Śmiej się często.
3. Miej marzenia.
4. Uwierz w szczęście.
5. Poznawaj świat.
Aby łatwiej było nam o nich pamiętać i je realizować wymyśliłam, 
że ekipa SCRAP FOR FOUR stworzy tagowo – metkowy przypominacz. 
Długi czas zbierałam metki z myślą byśmy stworzyły właśnie takie albumiki. 
W końcu się udało, więc teraz nadszedł czas realizacji właściwego etapu mojego pomysłu.
Wytyczne: By stworzyć tagowy albumik należy podczas jego tworzenia wykorzystać:
1. Wszystkie 5 metek.
2. Wszystkie stempelkowe odbitki przykazań.
3.Papier w paski.
4. Użyć jak najwięcej pozostałych elementów zestawu.

I oto mój metkowy albumik - przypominacz


i wszystkie metki przed spięciem kółkiem



 A tak wyglądał zestaw Joli
Brak dostępnego opisu zdjęcia.
Jesteście ciekawi co z zestawem zrobiły dziewczyny z ekipy SFF?
Zajrzyjcie do MonikiEwy i Joli.


PODPIS

4 komentarze:

  1. Prześliczne tagi! I tak wiosną powiało :) Twoje kwiatuszki oczywiście pierwszorzędne. I podziwiam za wycinanie malutkich stempelków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw! Napisy na tym ciemnym tle banerków fajnie wyglądają. I tak jak pisze Ewa, Twoje kwiatowe kompozycje są nie do podrobienia. Świetna interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszłyśmy podobnym tropem, z tą różnicą, że Ty bosko potraktowałaś napisy. I właśnie tym mnie oczarowałaś :D

    OdpowiedzUsuń