czwartek, 26 listopada 2015

Trzecia wizyta w TricksArt

Witajcie :)
Zapraszam na ostatnie już inspiracje w TricksArt

Gdy wzięłam do ręki przepiękne papiery Biscuits,
od razu pomyślałam, że będą idealne do alterowania
 dwuszufladkowej bombonierki po wiśniach w czekoladzie ;)
Okleiłam pudełko  Biscuits Magical Time i Biscuits Glowing Evening
Za pomocą maski deseń #42 i białego gesso zrobiłam wzory 
na szufladkach i na górze szkatułki. 
Na wierzchu przykleiłam tekturki: ramkę nr 15 i narożniki nr4.
Dodałam papierową serwetkę i metalowe elementy. 
Całość pomalowałam gesso zmieszanym z farbkami oliwkową i piaskową.
Na żel medium przykleiłam różnej wielkości
perełki, koraliki  i mikrokulki szklane.
Na koniec pochlapałam delikatnie rozbielonym złotym tuszem.
Oto efekt :)






Wciagnęło mnie mediowanie i recyklingowanie.
 Poszłam więc za ciosem i zrobiłam jeszcze "zmrożone" świeczniki ze szklanek po nutelli. 
Naniosłam gel medium przez maskę 42 i jeszcze mokry wzór posypałam mikrokulkami
Tekturki śnieżynki pomalowałam gesso, 
potem pokryłam je gel medium i ozdobiłam brokatem i  mikrokulkami.
Bardzo mi się spodobał efekt końcowy. 
Uwielbiam nadawać życie pozornie bezużytecznym przedmiotom :)




Pozdrawiam Zespół TricksArt i dziękuję bardzo za gościnę :D


PODPIS

3 komentarze:

  1. O jeny jakie piękne! Pudełko wymiata, a świecznik jest po prostu boski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :) Pudełko jest niesamowite a świecznik cudny :)

    OdpowiedzUsuń